krisis identiti

assalammualaikum

krisis identiti.. didefinasikan sebagai kecelaruan. pendek kata die tak tahu siapa diri mereka sebenar.
ikhlas aku cakap.. tergerak aku nak tulis kereta ni sebab ada 5 ekoq kereta wira kononye evo
dok menghimpit VIVA comel bakal bini aku ni ha.. !@#$%^&*..
podah! taw la ad turbo ke nate bok bong apa ke..
HAK JALANRAYA HAK KAMI JUGA!!

ha.. maroh ni maroh.. for a record, i'm xxxxing not a big fan of kereta yang di CONVERT ke kereta lain.
for example.... tgok gambar dibawah..

design asal PROTON WAJA tetapi apa sudah jadi dgn lambang dia?? MMC

design asal PROTON WIRA tetapi apa sudah jadi dengan muncung nya? LANCER GT, EVO 10?
so... apa yang aku nak kaitkan isu ini dengan krisis identiti.. aku merasakan, golongan- golongan ini terlibat sama... yes i know kita sama2 tak mampu.. BUT WE SHOULD PROUD WITH OUR NATIONAL CAR..
even aku pon tak berminat dengan design kereta malaysia.. at least, once we buy it, jagalah identiti kereta tersebut.. dan dan.. pada 5 ekoq wira bajet evo tu.. podah.. kereta kau takde la laju mana.. traffic light berhenti jugak sama ngan aku.. LAJU SANGAT KUNUN... (kui3).. 

ingatan bersama 

‘Tingkah laku yang sopan dan hormat terhadap orang lain adalah dua sifat utama seorang yang bijaksana’ – Disraeli



1 comments:

puteri ais said...

kui3..ooo..yg masa kat trafik lite tu eyh lat..ingt3..tulah..potong kete kite bukn main..last2 bnti sama jugk..


ShoutMix chat widget