Coklat!

hi peep... 
simple title rite? but means a a lot to me.. or kata lain.. ehem2..

apa yg selalu org kaitkan dengan perkataan "coklat"?
of coz yg pertama ialah.. makanan... yang kedua ialah warna.. mungkin favourite atau tidak..
yang ketiga dan seterusnya awak2 pk la yer..

memandangkan ini blog aku.. aku la punya cerita dok.. meh nak closing skit
apa kaitan coklat dgn idup aku... hahah.. (syok sendiri)

coklat kegelapan ialah kulitku.. tapi manis.. wakakaka... tak percaya?
tgok profil pic udeh..

lagi.. coklat juga sweet momento kami ber 2.. siapa ber 2 tu?
of coz with my dear seshenede ulaikeke mimi mioko mevira taratangtang..
haa.... tapi itu smua sewaktu mengaji bersama.. ke kelas bersama..
makan pon bersama.. ha.. boleh buat lagu.. memandangkan konvo pon sudeh..
so terpaksa la kami seperate buat sementara waktu.. die di utara sy di selatan..

seagate kuala perlis merupakan tempat tumpuan kami ber2..
dari mole2 kenai sampei le sikalang..

seagate kuala perlis
cantikkan suasana.. romantik tak kami? ekekek...

3 jenis makanan coklat yang menjadi pilihan kami ialah...

coklat nips 
meneka warna apa yang bakal keluar smpai le ke titisan biji yang terakhir merupakan hobi kami..
of coz la aku menang... hehe.. die teka la ap pon.. smua salah.. ahahah..
bwk jalan lgi la.. nak ke kuala perlis.. dan2 keluar jitra.. ha...

cornetto yang disaluti coklat
dijadikan cerita... sblom kami berjinak2.. dia mntak bnda ni kat aku.. almost a year jgk la bru die dpt..
mmg jenis aku ni habis benda utk org yg aku sayang.. opsss.. yg biasa2 tu.. urghhh.. untg la kalo dpt.
kami akan makan ais krim ni smpai abis.. dan semestinya.. die akan makan org lain punya dr diri sndry punya.. habit2... hahaha.. kata amin(adik dia)

snickers
yang ini favourite die.. aku dlu ta reti pon makan benda ni.. die la yang ajar..
terus menjadi favourite aku jua.. cuba skali pasti nak lagi.. slrppp.. tgok pon lapar dh ha..
tp awas.. gula yg tinggi boleh mengemukkan.. so dia bg aku skit.. selebihnye die amik bwk balik rumah..
tamak kan.. ahahaha..

jika nak diceritakan semua.. meluat org baca ni.. what can i say is i miss her a lot.. (jiwang kan)
haaa... bru tawu... ngeh3.. doakan kami cpt kawen..

ditujukan khas to my bulat...


p/s: jaga diri di perlis.. dr. syamimi.. ^.^





1 comments:

Syamimi.N said...

muahhhxxsss.. mish u to ir.hazrin


ShoutMix chat widget