Dunia pengemar kereta 2 pintu

Hi geng!

Assalamualaikum! Long time no see! selamat ari raya.. maaf zahir & batin..
Tajuk hari ini dibawa khas dari kayangan tingkat 4 jalan pinang 3 taman daya.. haaa.. amekaw!

Setiap manusia mmpunyai pandangan, pendapat dan pilihan yang berbeza.. dek 3 perkara ini punca manusia bertelagah.. bergaduh..

Lupakan isu tersebut... isu harini adalah kereta 2 pintu dan 4 pintu..  dan aku adalah peminat tegar kereta 2 pintu.. sejak dlm perut mak aku.. aku dh naik kenderaan 2 pintu iaitu bas.. hoho..

Peduli apa org kata kereta 2 pintu ni leceh.. sempit.. serabut.. tapi itu org kata... aku kata x.. hahah...

Most people yg ta minat kete 2 pintu kondemkan aku time aku nak beli kete satria neo r3.. alasannya adalah seperti diatas..

Disebabkan kondem2 tersebut maka terhasilah post ini..

My own view of satria neo r3:
1. Salah satu kereta ikon negara
2. Susut nilai harga lebih rendah berbanding kereta lain. Eg: SAGA, MYVI
3. Rare atas jalan.. dlm 100 maw ad sebijik atas jalan.. kalau r3 ni.. maw 10000 bru ada 1.. wlpon production start 2011
4. Kemas dan elegen
5. Body yg keras.. material savvy meh..
6. Simple interior.. complete with r3 semi bucket seat.. no need perabih duit nk tmbh body kit bagai..
7. 160km/h atas jln mcm bwk 100km/h je..
8. 2 pintu buat org lain serik nak naik.. sit blkg akan kelihatan sentiasa bersih.. hahha
9. Nanti dh ada anak kecil.. x gaduh nk perhati dieorg keluar kete. Sbb only 2 door loo.. mana mngkin dieorg nk keluar kot pintu lain.. selamat kan.. haa..
10. Aku x minat myvi, saga dan kereta baru yg mmpu milik yg lain.. xcept for viva.. because my sabtu lgi skali sabtu punya event pemilik kereta comel ni mcm tuan die.. hoho.. racist statement actually..

Please take a look on satria neo r3 image below.. aka my red bullet.. have a nice day!

1 comments:

Unknown said...

Bro , mcm mana dgn keadaan minyak ? jimat kah


ShoutMix chat widget