Teaser

Hi Uoooolssssssss,

It's been a looooooonggggggg fxxxing period of time aku x update blog ni...
haih... ekceli ekceli (bahasa gedik) banyak idea.. tapi tu la.. masa sungguh tight ngalahkan gadis2 yg pakai legging tu ketatnya.. haih.. masyarakat.. pandang ke bawah.. anda suami orang.. ingat2!

so y the post tilte is Teaser?

this is because on the last summer, i we they and what so ever... end of story.. what the efff!!! hee..
back to our question why the title is "teaser"?

Teaser merupakan satu perkataan yang berasal dari perkataan "greek" iaitu "acah-acah". oh yeah! so glatuis maximus kamus dewan aku ni.. mcm2 perkataan yang aku sedang belajar dan bakal terajar dek bini aku yang shhhhhh... hal rumah tangga..

so... aku bakal kembali menulis beberapa lagi post untuk disajikan kepada anda semua.. harap buat2 teruja yer.. sinopsis2 post berikut adalah..

- kisah perkhawinan aku
- kehidupan berumah tangga
- isteri tercinta (repost yg terdelete dlu dan baru)

itu aje TEASER aku untuk korang.. babai!!

0 comments:


ShoutMix chat widget