Our love story part 2

Hype2.. seperti yang dijanjikan.. smbungan kisah dia..

Tanggal bape haribulan tah.. aku pon x ingat...
Tertulis satu kisah di facebook dia.. just a simple word.. " tequila" mcm tu la lebih kurang ejanya..

Aku ni punya la innocent.. kumen dgn smgt.. pasal bacardi la.. carlsberg la.. tigeer beer la.. n so on la.. hahah...
kwn aku ad komen jgak pasal word2 ni.. makinx faham aku pasal word2 ni.. wtf? Apakah maksud semua ini..

Mujur aku dilahirkan cekap.. maka.. aku pon tnya kepada mr.g.. apakah maksud nate2 bokbong tu sume..

Ghope ghopenya... itu ada lah secret code.. hadoii.. so nude.. eyh.. nerd...

Ok.. dasat ini budak.. mana mungkin aku x tahu.. tinggalkan isu ini.. maka aku terus cari dan cari ap maksud tequilla..

Tequilla stand for single babeyh! Hurrahhhhhhh!

Kembali indah dan berbunga hidup ini.. bila dah taw dia single.. hee... bunga2 hati abang.

Ayuh mengorak langkah membina semula empayar rom yang sudah musnah dek gmbr bf die.. wahaha..

Sambung episod seterusnya nanti yer.. dada..

0 comments:


ShoutMix chat widget